martes, 6 de septiembre de 2011

Felicitats Xavi

Avui és el teu aniversari. Fas 25 anys. Se que no t'agrada gens però crec que et mereixes aquesta entrada al meu blog per molts motius. El més important és que ets una gran persona amb un cor que no cap en el pit.
Ja queda molt lluny aquells dies quan nosaltres vam treballar junts a ClanDlan amb el Vampire Bloodlines.
Tu vas començar a xatejar amb la Marta i jo estava mosca perquè no sabia qui era la persona al altre costat del pc.
Poc a poc, vam començar a parlar i va sortir aquesta amistat que no entén de distàncies. Abans el trajecte era Madrid - Valencia i ara es Barcelona - Valencia però espero que sàpigues que la distancia no evita que tinguis un lloc en el meu cor.
La primera vegada que ens vam veure va ser el juliol de 2005. Després ens vam tornar a veure l'any següent. Tu has passat moments molt fotuts i jo que et vaig a contar, però hem continuat estant en contacte i per fi aquest gener vas venir a la meva casa.



Ara només espero que no triguem en veure'ns i que tot t'en vagi molt bé.
A la Clau li vas caure fenomenal i ja saps que ets ben rebut quan vulguis tornar, això si, avisa abans de venir.
Abans de terminar, vull dir-te que mai deixis de practicar kendo, jugar a la consola, escriure, es a dir, de fer el que t'agrada. I també vull que sàpigues que mai estaras ForeverAlone.

PD: Poso aquest video perquè cada vegada que escolto aquesta cançó m'en recordo de tu. Una abraçada molt forta i ja saps que aquí tens un amic.

     

No hay comentarios:

Publicar un comentario